Zacvičte si pro radost

Cvičení sice mnohdy nezvládne zcela odstranit potíže, ale může podstatně snížit jejich další rozvoj. Naším cílem je radost z pohybu, nikoli zranění, proto buďte při cvičení opatrní. Odstraňte z blízkého dosahu tvrdé a ostré předměty, dávejte pozor na kluzkou podlahu, řetízky, hodinky, prstýnky nebo na rozbité brýle. V případě přítomnosti chronického onemocnění konzultujte cvičení s lékařem.

Cvičení vestoje

Proti věku prý není léku. Něco na tom je, ale to, jak rychle stárneme, si určujeme jen my sami. Jmenuji se David Huf a naučím vás, jak mít radost z pohybu. Ukážeme si pár jednoduchých poloh vestoje, které si můžete zacvičit třeba při žehlení nebo když čekáte, až se uvaří knedlíky.

Cvičení vleže

Také máte někdy těžká rána? Nechce se vám z postele a opustit teplé hnízdečko je pro vás nadlidský úkol? Zkuste si s příchodem nového dne zacvičit pár cviků vleže a vstávejte zas s úsměvem.

Cvičení vsedě

Když už večer sedíte u televize, udělejte zároveň něco pro sebe. Posaďte se zem a zacvičte si pár cviku vsedě. Díky nim se příjemně protáhnete a možná už zítra vstanete s novou energií, která vám vrátí radost z pohybu.

Video obsahuje následující cviky:

Cvičení vkleče

Nemusíte lámat rekordy, stačí mít rádi sami sebe a dopřát tělu trochu pohybu. Stačí pár minut každý den a vaše tělo se vám královsky odmění. Zařaďte do svého denního rytmu několik cviků vkleče a užijte si výsledky.

Nordic walking

Rádi chodíte na procházky? A víte, že taková obyčejná procházka vám dokáže efektivně potrénovat fyzičku? Zkuste nordic walking – chůzi s teleskopickými holemi, která nejenže zapojí svaly, o kterých jste neměli ani tušení, ale je také šetrná k vašim kloubům.

Pohyb všedního dne

Jsme národ chatařů a zahrádkářů. Proč ale při každodenní práci na zahradě neudělat něco pro sebe? Stačí změnit pár detailů a kromě dobře odvedené práce budete mít radost i ze samotného pohybu.